Elektrokolo TREK RAIL 9.7 SLX/XT 2022 Miami Green/Nautical Navy

Kód: 5258983
Akce
Neohodnoceno
Značka: Trek
212 690 Kč –38 %
elektrokolo trek rail 9.7 2022 Miami Green Nautical Navy 2
212 690 Kč –38 % 129 990 Kč
Vyprodáno
Velikost rámu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Trek Rail 9.7 je celoodpružené karbonové horské elektrokolo s vyšším zdvihem. Jezdí se na něm stejně jako na nejlepších trailových speciálech značky TREK, protože je osazeno stejnými díly. Ovšem důležitou výhodou je výkonný motor Bosch, který vám pomůže i do těch nejtěžších kopců.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrokolo TREK RAIL 9.7 je určené pro všechny jezdce, kteří si chtějí užít komfort celoodpruženého kola i v tom nejnáročnějším terénu. RAIL 9.7 se pyšní karbonovým  rámem se zadním zdvihem 150 mm a zabudovanou 625Wh baterií, 160mm vidlici RockShox Domain a výkonným 250wattovým motorem Bosch Performance Line CX s dopomocí až do 25 km/h a ovládáním Kiox. Nezapomeňme ani na sadu řazení 1x12 SRAM NX Eagle, teleskopickou sedlovku Bontrager Line, účinné hydraulické čtyřpístkové brzdy na sebevědomé sjezdy a 29palcová kola Bontrager Line Comp 30 připravená na bezdušový systém (včetně tmelu).

Systém vyjímatelné integrované baterie (RIB) Trek je elegantní a praktický. Baterie se ukrývá v rámu, který ji zároveň chrání. Snadno ji vyjmete bez nářadí a na dolní trubku můžete namontovat košík na lahev.

Kvalita zpracování je pro elektrokolo TREK RAIL 9.7 samozřejmostí. Stejně tak dostupnost náhradních dílů a možnost pravidelného servisu elektrokola.

Navíc po celé ČR máte dopravu kola zdarma, stejně tak i první servis (garanční prohlídku). Součástí této prohlídky je kompletní seřízení všech komponentů a přehrání nového softwaru.

Technické specifikace pro elektrokolo TREK RAIL 9.7

 

Rám Hlavní rám z karbonu OCLV pro horská kola, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek Control Freak, hořčíkový kolébkový spoj, ochrana Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, 12mm pevná osa, zdvih 150 mm
Vidlice RockShox Domain RC, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, velká korunka pro eMTB, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 160 mm.
Tlumič RockShox Deluxe Select+, 230 × 57,5 mm
Přední náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní náboj Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Ráfek Bontrager Line 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta.
Plášť Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,50 palce.
Páska do ráfku Bontrager TLR
Řazení Shimano SLX M7100, 12 rychlostí.
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko, převodník max. 51 zubů.
Rameno kliky E*thirteen E*spec Plus, 34 zubů, délka 165 mm.
Kazeta Shimano SLX M7100, 10–51, 12 rychlostí
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Pedál VP-536, nylonová platforma.
Sedlo Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka : Size: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 345 mm. / Size: M, L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 440 mm.
Řídítka Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 780 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On
Představec Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 50 mm.
Brzda Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120.
Brzdový rotor Shimano RT76, 6 děr, 203 mm.
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrokola
Záruka: 2 roky
Barva: Modrá
Baterie: 625 Wh
Model: 2022
Vhodné: do terénu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.